Yes-co Mobile



Met Yes-co Mobile bieden we de moderne makelaar een nieuwe, innovatieve manier om samen te werken met zijn klant!

De basis voor deze nieuwe manier van werken is een centrale online klantmap waar alle informatie toegankelijk is voor zowel de klant, de binnendienst als de makelaar. Elke partij heeft altijd en overal toegang tot up-to-date informatie. Yes-co Mobile is klantvriendelijk, efficiënt en volledig transparant.

Wil je meer weten over deze nieuwe klantgerichte manier van makelen? Neem dan hier contact met ons op.

Met Yes-co Mobile kan de makelaar heel eenvoudig een klantgerichte presentatie geven, een advies van de verwachte verkoopopbrenst voorzien van een gerichte onderbouwing en digitaal een opname van de woning maken. Ideaal, want hiermee kun je bij het eerste contact de potentiële klant overtuigen. Het handige is dat deze informatie vervolgens met één druk op de knop in de centrale klantmap wordt opgeslagen zodra de opdracht gegeven is. De klant kan nu alle waardevolle informatie zelf opzoeken en inzien.

Yes-co Mobile bestaat uit de volgende modules:

Yes-co Mobile Opname

In Yes-co Mobile zit een module waarmee de makelaar de woningopnames eenvoudig online met een laptop of tablet uit kan voeren. De opbouw van de ‘opname’-module is generiek. Vanuit het backoffice systeem Yes-co Open kan door de binnendienst al het object gereed gezet worden, kadaster informatie (automatisch) gekoppeld worden en meer. De makelaar wandelt door het huis en vult eenvoudig alle kenmerken in waarna de gegevens ook het backoffice systeem binnenlopen. Geen geschrijf meer op een formulier wat de binnendienst vervolgens weer over moet typen. Weinig werk met veel resultaat.

Yes-co Mobile Marketing

In de module Marketing van Yes-co Mobile kan de makelaar bij het klantbezoek zijn eigen actuele kantoorpresentatie tonen. Deze presentatie kan na het bezoek automatisch aan de klant verstuurd worden zodat deze alles nog eens rustig na kan lezen. Voor de makelaar is dit een belangrijk marketing instrument bij o.a. het eerste contact met een potentiële klant, maar ook voor een onderscheidende en klantgerichte aanpak. De makelaar kan zelf al zijn producten en diensten invoeren en beheren en tijdens overleg met klanten de gewenste producten en diensten verkopen en aanvinken. Deze komen vervolgens in de zgn. winkelwagen terecht. Op basis hiervan wordt automatisch de opdracht tot dienstverlening opgemaakt en per e-mail aan de klant verstuurd.

Yes-co Mobile Klantmap

De module ‘Klantmap’ in Yes-co Mobile bestaat uit een innovatieve online klantomgeving. Na opdracht kan de makelaar zijn klant toegang geven tot een online klantmap. Hierin kan alle informatie over de koop, verkoop, huur, verhuur van een nieuwbouwwoning of van een bestaand huis met de klant gedeeld worden. Maar dat niet alleen. De klant kan zijn relatiegegevens aanpassen, de NVM vragenlijst en de roerende zakenlijst digitaal invullen, documenten up- en downloaden en het proces van de makelaar volgen. In de klantmap kunnen optioneel aanvullende (online) en aanverwante diensten worden aangeboden zoals hypotheek, verzekeringen, inrichting interieur en exterieur, collectiviteiten zoals een upgrade voor de  keuken, verwarmingsketels, zonnecollectoren, etc.  Vanuit de klantmap is de makelaar en/of adviseur direct bereikbaar.

Wil je op de hoogte blijven van Yes-co Mobile ? Schrijf je dan hier in!